Продужење рока за слање проширених апстракта
Објављено: 10.02.2018. - 15:53 | У категорији:Насловна
Поштовани делегати 17. Конгреса геолога Србије,
првенствено желимо да се захвалимо свим колегама које су припремиле и послале своје радове у форми проширеног апстракта на време, то ће у значајној мери олакшати рад организационом и научном одбору конгреса.
Услед бројних молби и мејлова које смо добили и узимајући у обзир предстојећи државни празник, организациони одбор је одлучио да се РОК ЗА СЛАЊЕ АПСТРАКТА ПРОДУЖИ ДО 20.02.2018. ГОДИНЕ.
Веома је важно да напоменемо да нећемо бити у могућности да примамо апстракте након овог датума, да је то коначни рок за слање апстракта, јер желимо да обезбедимо да зборник буде припремљен до конгреса, што свакако изискује време.
Поред тога, током припреме и слања апстракта добили смо неколико питања која су настала као последица грешака у материјалима и упутствима, али и услед непажљивог читања истих. Шаљемо вам обједињена најчешће постављана питања и одговоре:
НАЈЧЕШЋЕ ПОСТАВЉАНА ПИТАЊА И ОДГОВОРИ
Питање 1: У ком формату се припрема апстракт – тачно на 3+3 стране или може и мање?
Одговор: Сва саопштења се припремају у форми проширеног апстракта на МАКСИМАЛНО 3+3 стране (3 на српском + 3 стране на енглеском језику). Можете припремити саопштење и на мањем броју страна.
Питање 2: На ком писму се пише рад и на ком језику?
Одговор: Како бисмо изашли у сусрет свим нашим члановима, али и пријатељима из региона, дозвољено је писање уместо српског језика и ћириличног писма, писање на свим осталим матерњим језицима бивших југословенских република (ћирилица или латиница) док је обавезан превод на енглески језик. Аутори ван поменутих говорних подручја могу писати радове само на енглеском језику. Ауторима из Србије се препоручује српски језик и ћирилично писмо.
Питање 3: Приликом регистрације пријавио/ла сам један наслов, али сада апстракт шаљем под другим насловом, шта да радим?
Одговор: Довољно је само послати апстракт са новим насловом. Регистрација учесника је била обавезан корак ради евидентирања и процене броја учесника конгреса.
Питање 4: Могу ли послати апстракт е-поштом?
Одговор: НЕ, апстракти се шаљу искључиво путем ФОРМЕ на сајту Друштва.
Питање 5: Послао сам рад преко форме, али нисам добио е-писмо са потврдом
Одговор: Након слања саопштења, сви учесници МОРАЈУ добити е-писмо потврде да је фајл послат, ако нисте добили е-писмо – молимо вас да пре него што нас контактирате проверите фолдер нежељене поште (spam/junk folder).
Питање 6: Да ли се шаље слика одвојено?
Одговор: У првобитним верзијама упутства била је ова грешка, сви радови се шаљу са сликама које су убачене директно у word фајл. Слика може бити и у колору, али ће штампа свакако бити црно бела.
Питање 7: Да ли се шаље одвојено саопштење на српском (матерњем) језику, а одвојено на енглеском језику?
Одговор: Саопштење се шаље у целини тј. у једном фајлу, прво се пише део на српском (матерњем) језику потом следи текст на енглеском језику.
ДОДАТНА ОБАВЕШТЕЊА
Молимо вас да благовремено резервишете собе у хотелу „Бреза“. Собе се резервишу у директном контакту са менаџментом хотела, више информација можете пронаћи на интернет страници друштва СМЕШТАЈ
Подсећамо вас, да се сви попусти обрачунавају САМО ЗА УПЛАТЕ ИЗВРШЕНЕ ДО 01.03.2018. године! За све котизације које буду уплаћене након 01.03. као и за плаћања на самом конгресу примењиваће се пуна цена котизације у износу од 140 ЕUR, без обзира да ли учесник остварује право попуста по било ком од наведених основа. Уколико вам је потребан предрачун, молимо вас да захтев за исти пошаљете на office(at)sgd.rs
Инструкције за динарске и девизне уплате за физичка лица можете пронаћи на интернет страници друштва КОТИЗАЦИЈЕ
Срдачан поздрав,
Организациони одбор